Αδιαμφισβήτητα το Facebook είναι ο αυτοκράτορας των social media. Η εικόνα του και η αξιοπιστία του ωστόσο έχει πληγεί από τις συνεχόμενες υποθέσεις που εμπλέκουν την πλατφόρμα με σκάνδαλα παγκόσμιου βεληνεκούς.
Η εταιρεία λοιπόν προχώρησε σε λίφτινγκ του λογοτύπου, σε μία προσπάθεια να διαχωριστεί από τις θυγατρικές Instagram και Whatsapp.
Το νέο logo έχει κεφαλαία γράμματα και θα εμφανιστεί στις διάφορες υπηρεσίες μέσα στις επόμενες εβδομάδες. Θα χρησιμοποιεί δυναμικά χρώματα και θα αλλάζει ανάλογα με το περιβάλλον.
Η πίεση από τα σκάνδαλα ήταν τέτοια που η εταιρεία σκεφτόταν μέχρι και να αλλάξει το όνομά της. Ωστόσο εκεί που κατέληξαν ήταν στο να γίνει μία αλλαγή στο logo ώστε να μην μπορεί κανείς να κατηγορήσει την εταιρεία ότι προσπαθεί να κρυφτεί.