0
Θέμα ημερών, είναι πλέον η έναρξη των δοκιμαστικών δρομολογίων του Προαστιακού προς την Κάτω Αχαΐα, αφού ολοκληρώθηκε η τοποθέτηση των συστημάτων ΑΣΙΔ και τεχνικά, αυτό που μένει να γίνει, είναι η σύνδεση των αυτόματων μπαρών ασφαλείας για να δοκιμαστεί η καλή λειτουργία τους, κάτι το οποίο θα γίνει όπως πληροφορείται η «Π», εντός των προσεχών ημερών.
Να σημειωθεί ότι, τα δοκιμαστικά δρομολόγια για να ολοκληρωθούν οι απαιτούμενες εργασίες στην γραμμή του Προαστιακού από την Πάτρα μέχρι την Κάτω Αχαΐα, γίνονται με καθυστέρηση περίπου δυόμιση μηνών.
Αρχικά υπήρξαν κάποιες σκέψεις για την τοποθέτηση ατόμων που θα κατέβαζαν χειροκίνητα τις μπάρες ασφαλείας, όμως αυτή η προσωρινή λύση, δεν υιοθετήθηκε από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ λόγω του φόβου πρόκλησης ατυχημάτων, σε μια γραμμή που ο κόσμος την έχει συνηθίσει ανενεργή εδώ και δέκα χρόνια.
Ο Διαχειριστής της Ομάδας του FB «Φίλοι Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πατρών» Βασίλειος Γκλαβάς, αναφέρει ότι η σύνδεση των εξωτερικών μηχανισμών με το κεντρικό εξοπλισμό των ΑΣΙΔ, έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και απομένουν κάποιες δευτερεύουσες εργασίες οι οποίες έχουν ολοκληρωθεί έως και τα Βραχνέικα.
Τα συνεργεία εργάζονται με εντατικούς ρυθμούς και η γενική εκτίμηση είναι ότι, την επόμενη βδομάδα θα είναι όλα έτοιμα για τις δοκιμές λειτουργίας και η ανάδοχος εταιρεία από την Κροατία έχει στείλει τους μηχανικούς της για τους τελικούς ελέγχους.
Ωστόσο, διαπιστώθηκε ότι, έμειναν κάποιες διαβάσεις στην περιοχή της Παραλίας Πατρών χωρίς μπάρες. Επειτα από έρευνα που έγινε στην γραμμή, διαπιστώθηκε ότι, από τις 37 ανισόπεδες διαβάσεις που καταμετρήθηκαν σε όλη την διαδρομή, ΑΣΙΔ εγκαταστάθηκαν βάσει της προκήρυξης σε 32 διαβάσεις.
Οι πέντε διαβάσεις οι οποίες παραμένουν αφύλακτες, είναι οι εξής:
1. Ειδομενέως & Σουνίου-Βιολογικός Καθαρισμός
2. Γρηγόρη Μπεκίρη & Σουνίου-Παραλία Πατρών
3. Σπύρου Τζιλιανού & Σουνίου-Παραλία Πατρών
4. Κολοκοτρώνη & Σουνίου-Παραλία Πατρών
5. Διάκου & Σουνίου-Παραλία Πατρών
Ο κ. Γκλαβάς θεωρεί ότι θα πρέπει να δοθούν εξηγήσεις από την Περιφέρεια και τον ΟΣΕ, γι΄αυτή την παράλειψη, ωστόσο είναι θετικό ότι ο ΟΣΕ έχει μπει ήδη στη διαδικασία να προχωρήσει σε επέκταση της σύμβασης και να λύσει οριστικά αυτό το θέμα.
Προχθές στα Βραχνέικα, οδηγός αυτοκίνητου προσπάθησε να διασχίσει μια τέτοια αυτοσχέδια διάβαση και το αυτοκίνητο κόλλησε πάνω στην γραμμή, ενώ ο οδηγός περίμενε την οδική βοήθεια για τον απεγκλωβισμό του. Ο καθένας καταλαβαίνει τι θα γινόταν, εάν κυκλοφορούσε τραίνο στην γραμμή.

Επιστροφή Σταμόπουλου στην Αχαγιά ’82

Previous article

Δρ. της Ιατρικής Σχολής ο Βασίλης Καραμπελιάς

Next article

You may also like

Comments

Leave a reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *