Αναβρασμός επικρατεί στο Δήμο Δυτικής Αχαΐας, για τη διακοπή των δρομολογίων του Προαστιακού τρένου από Πάτρα προς Κάτω Αχαΐα και αντίστροφα, μία απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που εκ των πραγμάτων στερεί από εκατοντάδες επιβάτες της περιοχής ένα επιπλέον μέσο, αλλά και ένα εργαλείο ανάπτυξης της τρίτης πόλης του νομού.
Το δημοτικό συμβούλιο ζητά άμεση επανεκκίνηση των δρομολογίων, χρονικά καθ΄όλη τη διάρκεια της ημέρας, με συγκεκριμένα μέτρα και παρεμβάσεις, όπως η ανακαίνιση του Σταθμού Κ.Αχαΐας, ως ενός ιστορικού κτιρίου εξαιρετικής αρχιτεκτονικής ομορφιάς και σημασίας, διαμόρφωση και δημιουργία δεύτερης στάσης πιο κοντά στο κέντρο και δρομολόγηση λεωφορείων που θα συνδέουν το παραλιακό μέτωπο με αυτόν κατά τους καλοκαιρινούς μήνες .
Διόλου τυχαίος είναι και ο σχολιασμός των δρομολογίων του νοτίου κλάδου από τον μηχανικό Η/Υ και διαχειριστής της ομάδας «Φίλοι Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πατρών» Βασίλειο Γκλαβά, με αφορμή τα γενέθλια για τα 10 χρόνια λειτουργίας του.
Οπως λέει «η σύνδεση με την Κ.Αχαΐα θα είχε νόημα, μόνο με ωριαία συχνότητα. Υπό τις παρούσες συνθήκες αυτό ήταν ανέφικτο αφού από τα 37 λεπτά που είναι τώρα ο χρόνος θα πρέπει να πέσει στα 27. Ο σταθμός στην Κ. Αχαΐα βρίσκεται έξω από την πόλη, η προσβασιμότητα με τα πόδια είναι επικίνδυνη, αφού δεν υφίσταται πεζοδρόμιο έως στα μέσα της διαδρομής η οποία είναι ανηφορική».
Υπάρχει όμως και μία αιχμή προς τη δημοτική αρχή, αφού η προηγούμενη είχε υποσχεθεί ότι θα δρομολογήσει λεωφορείο σύνδεσης του τρένου με το κέντρο της πόλης, αλλά αυτό δεν έγινε πράξη από τη σημερινή. «Δεν υπήρξε διάθεση για ουσιαστική στήριξη» λέει ο κ. Γκλαβάς, που προσθέτει ότι «η σύνδεση με την Κ. Αχαΐα θα μπορέσει πιθανόν να γίνει πραγματικότητα μόνο από τον σταθμό Αγίου Ανδρέα, με την προϋπόθεση ότι ο ΟΣΕ θα ολοκληρώσει σύντομα όλες τις παρεμβάσεις με κυριότερη αυτή την άρση της βραδυπορείας των 30χλμ έως το πρώην δημαρχείο Παραλίας, που είχε επιβληθεί με εισαγγελική παρέμβαση από τα μέσα της δεκαετίας του 80.
Για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο κ. Γκλαβάς υποστηρίζει ότι «θα έπρεπε να είχε μεριμνήσει να προσλάβει περισσότερους μηχανοδηγούς και να είχε εκπαιδεύσει τους νέους ελεγκτές για να μπορέσει να υποστηρίξει δρομολόγια έως το βράδυ. Γράφτηκε στα ΜΜΕ ότι βρέθηκαν συρμοί και ότι θα πυκνώσουν τα δρομολόγια. Ονειρα θερινής νυκτός. Ακόμα και αν υπήρχαν όλα τα μέσα θα ήταν αδύνατον να πυκνώσουν τα δρομολόγια στη μονή γραμμή Αγιο Ανδρέα – Κ. Αχαΐα αφού το μοναδικό σημείο διασταύρωσης συρμών στα Βραχνέικα καταστράφηκε από την αναβάθμιση των υποδομών».
Και καταλήγει: «Αν θέλαμε το τρένο να έφτανε τώρα στην Κ. Αχαΐα θα έπρεπε να είχαν γίνει σοβαρές παρεμβάσεις στην γραμμή και όχι μία απλή συντήρηση. Η γραμμή θα έπρεπε να είχε ξηλωθεί και να στρωθεί με σύγχρονα υλικά για ταχύτητες έως 100χλμ με πλήρη ανακατασκευή της γέφυρας του Πείρου. Συνοψίζοντας, το τρένο για να ξανασφυρίξει στην Κ. Αχαΐα με ωριαία δρομολόγια, θα πρέπει οι φορείς (περιφέρεια, δήμοι, σύλλογοι) να πιέσουν τον ΟΣΕ να ολοκληρώσει τις παρεμβάσεις που τελειωμό δεν έχουν εδώ και περίπου 4 χρόνια».
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Άραξος: Η Αστυνομία «πέταξε», στον αέρα τη φύλαξη του Κρατικού Αεροδρομίου – Σημαντικοί οι κίνδύνοι

Previous article

Νέα μελέτη ΣΟΚ: Αναζωπύρωση του κορωνοϊού τέλη Ιουλίου έως 15 Αυγούστου

Next article

You may also like

Comments

Comments are closed.

More in Featured