Την ώρα που η τουριστική κίνηση, από τον Κρατικό Αερολιμένα Αράξου, παραμένει ασύγκριτα χαμηλή σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια κι έχουν εκτελεστεί λίγα δρομολόγια με συνολικούς επιβάτες κάτω των 1.000 (από Γερμανία, Βέλγιο, Λιθουανία, Λετονία), τίθεται θέμα φύλαξης του χώρου και της λειτουργίας του.
Ετσι, ενώ θα έπρεπε το μελανό σημείο να ‘ναι η έλευση λίγων ταξιδιωτών από το εξωτερικό – κάτι που με τα φετινά δεδομένα ο ίδιος ο αερολιμενάρχης Γ. Γκουβίτσας θεωρεί ικανοποιητική αν και 30% μειωμένη – η κατάσταση του αεροδρομίου φτάνει στους υπουργούς Προστασίας του Πολίτη και Μεταφορών – Υποδομών, με το ερώτημα της έλλειψης φύλαξης, πέραν των ελλείψεων σε ανθρώπινο δυναμικό αλλα και υποδομές.
Από τις 5 Μαΐου, με έγγραφη εντολή της Αστυνομικής Διεύθυνσης Αχαΐας, απεσυρύρθη δύναμη, επιφορτισμένη με το έργο της φύλαξης των εγκαταστάσεων, με αποτέλεσμα να παραμείνουν μόνο εποχούμενες περιπολίες μικρής χρονικής διάρκειας και να γεννηθεί στη διοίκηση του Αράξου το ερώτημα, αν ακόμα και μόλις 3 αστυνομικά όργανα που απαιτούνταν για 24ωρη φύλαξη, δεν μπορούσε να διασφαλιστεί.
Αυτό έχει ως συνέπεια, παρότι πρόκειται για απομακρυσμένη περιοχή, να παραμένει εκτεθειμένη σε σημαντικούς κινδύνους όπως, η λεηλασία υλικού, καταστροφές, πυρκαγιά, λαθρεμπορία κ.ά όλο το έτος.
Χωρίς την ευθύνη της τοπικής ηγεσίας της ΕΛ.ΑΣ, αφού καλείται να καλύψει πολλές άλλες ανάγκες αρμοδιότητάς της, η πολιτεία δεν παύει να είναι έκθετη σε ένα στρατηγικού χαρακτήρα χώρο, για την οικονομική ανάπτυξη της Αχαΐας και της δυτικής Πελοποννήσου, λόγω του ότι βρίσκεται αρκετά κοντά στα παγκοσμίου ενδιαφέροντος τουριστικά αξιοθέατα, όπως η Αρχαία Ολυμπία, το δάσος της Στροφυλιάς, η λίμνη Προκόπου – Κοτυχίου, καθώς οι μεγάλες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. ενώ είναι δυνατή ή και ενδεδειγμένη, η επέκταση της λειτουργίας του, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, λόγω του μεγάλου αεροδιαδρόμου αλλά και των υποδομών πυρασφάλειας που διαθέτει.
Σε επικοινωνία που είχε ο κ. Γκουβίτσας με τις αρμόδιες αρχές, του υπεδείχθη μεν να προχωρήσει σε μίσθωση ιδιωτικής εταιρίας φύλαξης και στην τοποθέτηση κλειστού κυκλώματος καμερών παρακολούθησης, όμως μέχρι ώρας δεν έχει γίνει έγκριση σχετικού κονδυλίου!
Πώς λοιπόν είναι δυνατόν ένας αερολιμένας , που έχει φτάσει να εξυπηρετεί μέχρι και 187.000 ταξιδιώτες σε μία σεζόν, μπορεί να στερείται βασικών του υπηρεσιών; Αυτό είναι και το περιεχόμενο της περέμβασης που επέλεξε να κάνει, όχι βουλευτής από Αχαΐα ή την Ηλεία, αλλά η βουλευτής του «Μέρα 25»
Φωτεινή Μπακαδήμα, η οποία τονίζει: «Η απόφαση της τοπικής αστυνομικής αρχής, αντιτίθεται στις διατάξεις που αφορούν στους τομείς αρμοδιότητας και συνεργασίας της υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και της Αστυνομίας στο χώρο της ασφάλειας του αερολιμένα, με αποφαση του 2011.Eχει προκύψει σημαντικότατο κενό ασφαλείας, χωρίς καμιά μέριμνα για άμεση κάλυψή του. Είναι λυπηρό, ένας κρατικός αερολιμένας τέτοιας σημασίας και κερδοφορίας να απαξιώνεται κατ’ αυτό τον τρόπο. Είναι ηθικά, πολιτικά και νομικά απαράδεκτο να τίθεται σε τόσο άμεσο κίνδυνο ένα τόσο σημαντικό κεφάλαιο και περιουσιακό στοιχείο, του δημοσίου και των πολιτών».
Κατά συνέπεια, καλεί τους υπουργούς Μ.Χρυσοχοΐδη και Κ.Καραμανλή να μεριμνήσουν άμεσα για την ομαλή και απρόσκοπτη λειτουργία του αερολιμένα κατά την τουριστική περίοδο, καθώς και για την επιπλέον στήριξη και ανάπτυξή του η οποία θα επιφέρει άμεσα επιπρόσθετα πολλαπλά οικονομικά οφέλη στη χώρα, την περιφέρεια και τις τοπικές κοινωνίες.
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Στο Καραμανδάνειο 11χρονος που χτυπήθηκε από τρακτέρ

Previous article

«Πικρές» αλήθειες για τον Προαστιακό προς Κάτω Αχαΐα – Όνειρο θερινής νυκτός τα πυκνά δρομολόγια

Next article

You may also like

Comments

Comments are closed.

More in Featured