- Advertisement -
9 C
West Greece
Αρχική5 σνακ που καίνε το λίπος!

5 σνακ που καίνε το λίπος!

- Advertisement -spot_img

Η κατανάλωση σνακ αποτελεί αγαπημένη συνήθεια, ακόμη και για εκείνους που επιθυμούν να χάσουν βάρος. Γίνεται όμως οι λιχουδιές και η διατήρηση ενός υγιούς σωματικού βάρους να συνδυαστεί επιτυχώς;

Πρόσφατη έρευνα του USDA έδειξε πως, δυστυχώς, οι συνήθειες τσιμπολογήματος μας δεν είναι και τόσο «σοφές», φορτώνοντας μας συνήθως με πολλές περιττές θερμίδες και ελάχιστα θρεπτικά συστατικά.

Παρ’ όλ’ αυτά, όπως επισημαίνει η Susan Bowerman, Διευθύντρια του Κέντρου για την Διατροφή του Ανθρώπου UCLA τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο και με λίγη θέληση, τα σνακ μας μπορούν όχι μόνο να μην μας προσθέτουν περιττά λίπη, αλλά και να γίνουν μία καλή πηγή ενέργειας και θρεπτικών συστατικών.

Πιο συγκεκριμένα, η κατανάλωση σνακ με τη σωστή αναλογία θρεπτικών συστατικών και με τις σωστές θερμίδες, θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε την ενέργεια στο σώμα σας και να χάσετε βάρος. Η πρωτεΐνη (σε συνδυασμό με άσκηση) τροφοδοτεί την ανάπτυξη της μυϊκής μάζας, η οποία αυξάνει το μεταβολικό ρυθμό και αυξάνει το κάψιμο των θερμίδων. Την ίδια ώρα, οι ίνες βοηθούν στη βελτίωση της πέψης και σας κρατούν μακριά από πειρασμούς, όπως λίπη και σάκχαρα.

Άρα λοιπόν μπορεί στην πραγματικότητα να μην υπάρχουν τρόφιμα που ‘καίνε το λίπος’, αλλά με τη βοήθεια έξυπνων επιλογών μπορείτε να ξεγελάσετε την πείνα σας, αλλά και να βοηθήσετε το σώμα σας να γεμίσει ενέργεια.

Επιλογές υπάρχουν πολλές. Η Bowerman ωστόσο, σε γενικές γραμμές, προτείνει στο health.com σνακ με λιγότερες από 200 θερμίδες και με περιεκτικότητα 10 γραμμαρίων σε πρωτεΐνη και περίπου 5 γραμμαρίων σε ίνες.

Μήλο και άπαχο γάλα 

Σχεδόν όλα τα φρούτα αποτελούν ιδανικά σνακ, αλλά όταν συνδυάζονται και με πρωτεΐνη γίνονται ακόμη πιο ελκυστική επιλογή. Όπως εξηγεί άλλωστε η Bowerman, σε αντίθεση με τους υδατάνθρακες, η πρωτεΐνη θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε τα επίπεδα ενέργειας και την πείνα σας για μερικές ώρες.

Μπορείτε να επιλέξετε ένα μεγάλο μήλο και ένα φλιτζάνι άπαχου γάλακτος. Ο συνδυασμός αυτός θα σας δώσει 10 γραμμάρια πρωτεΐνης και 5 γραμμάρια ινών, με μόλις 200 θερμίδες.

 

Τυρί cottage cheese με αβοκάντο

Πρόκειται για ακόμη έναν θρεπτικό συνδυασμού φρούτου- γαλακτοκομικού προϊόντος, αυτή τη φορά για τις στιγμές που ζητάτε έντονα κάτι με πιο πλούσια, κρεμώδη και ίσως λίγο πιο αλμυρή γεύση.

Αφαιρέστε το κοίλο μέρος στο μισό αβοκάντο και γεμίστε το με τυρί cottage με 1% λιπαρά. Για 200 θερμίδες, θα πάρετε 9 γραμμάρια πρωτεΐνης και 7 γραμμάρια ινών.

Τόνος σε κονσέρβα και κρακεράκια ολικής άλεσης

Αν δεν σας αρέσουν τα γαλακτοκομικά, μία κονσέρβα τόνου (σε νερό) είναι μία άλλη επιλογή, η οποία αποτελεί και μία εξαιρετική πηγή άπαχης πρωτεΐνης και υγιεινών Ωμέγα-3 λιπαρών. Για περίπου 200 θερμίδες, 20 γραμμάρια πρωτεΐνης και 3 γραμμάρια ινών, μπορείτε να καταναλώσετε περί τα 85 γραμμάρια τόνου και 6 κρακεράκια ολικής άλεσης.

Smoothie από μούρα 

Αυτή η συνταγή, η οποία χρειάζεται πρωτεΐνη σόγιας σε σκόνη και γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, περιέχει 9 γραμμάρια πρωτεΐνης. Τα κατεψυγμένα μούρα προσθέτουν ίνες (4 γραμμάρια συνολικά), και το μέλι θα δώσουν στο smoothie σας γλυκύτητα. Και όλα αυτά με μόνο 139 θερμίδες!

Edamame

Ένα φλιτζάνι edamame, ή βρασμένης σόγιας, περιέχει 17 γραμμάρια πρωτεΐνης, 8 γραμμαρίων ινών και μόνο 189 θερμίδες. Σερβίρετέ τα ζεστά ή κρύα. Αν θέλετε επίσης μπορείτε να προσθέσετε και λίγο αλάτι, για ακόμη μεγαλύτερη απόλαυση!

ΠΗΓΗ:anti-age-magazine.gr

Newsroom

spot_img

Σας ενδιαφέρουν

);